דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נראות של דוכנים בתערוכות 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1765 פעמים ]

ברחבי העולם מתקיימות אין ספור תערוכות, במשך כל השנה. תערוכות טכנולוגיות, תערוכות קונסטרוקציה, תערוכות משחקי מחשב וקונסולות, תערוכות רכב, תערוכות כלי בית ומה לא. באמת שכמות התערוכות אינה נתפסת כלל. לתערוכות רבות מגיעים אנשים מכל רחבי העולם, חלקם אנשים העוסקים בתחום בעבודתם, חלקם עוסקים בו בתור תחביב וחלקם סתם מעוניינים לראות ולשמוע מה החידושים הגדולים בתחום. חברות המקימות דוכנים בתערוכות, מן הסתם רוצות להגדיל את החשיפה אליהן ואת קהל הלקוחות, ולשם כך צריכות להשקיע רבות בכל הנושא של תצוגה לתערוכות.

משיכת העין ויצירת עניין

הכלל הראשון עבור חברה שמעוניינת להרים תצוגה לתערוכות שונות, או לתערוכה ספציפית, הוא להפתיע. חברה שתציג את מוצריה בצורה אפורה ומשעממת תרדים את העוברים ושבים ותרחיק ממנה לקוחות פוטנציאלים וקהלים שונים. הדבר יגרום לתוצאה ההפוכה מזו הרצויה וכל השקעת הכספים תרד לטמיון, שלא לדבר על האכזבה שתגרם למנהלי הדוכן. לכן ישנו צורך לחשוב קדימה, לצאת מהקופסא ולעניין אנשים. אם אתם מוכרים מתקני שעשוע וספורט לאוגרים, אין זה אומר שרק בעלי וחובבי אוגרים צריכים להגיע אל הדוכן שלכם. לדוגמא, במצב זה, ניתן להעמיד גלגל ענק באמצע הדוכן, כזה שבנאדם יכול לרוץ בו, על מנת להדגים את איכות המוצרים אותם אתם מייצרים. אין ספק שאטרקציה זו תמשוך קהל רב. כל אחד ירצה לבוא ולרוץ בתוך גלגל אוגרים ענק. ובכל הנוגע לענייני תצוגה לתערוכות, אינטראקטיביות היא ללא ספק המפתח.

אל תשכחו את המוצר שלכם

בתוך כל הכאוס והאנדרלמוסיה שבלנסות לעורר עניין ולמשוך קהל, אסור לשכוח את המוצר שלכם בצד. אם תעניינו ותמשכו את הקהל במגוון גימיקים ואטרקציות שונות, אך לא תבהירו ותבליטו את התחום שלכם ואת המוצר, או שלמוצר לא יהיה קשר ישיר וברור לאטרקציות שאתם מציגים, אנשים יבואו וילכו אך לא יבינו מה בעצם אתם עושים, חוץ מלשעשע אותם ולהעביר את זמנם. לכן חשוב מאוד לשים דגש על הבלטת המוצר או השירות והיכולות שלכם בכלל. הצעד הזה יכול לעשות את ההבדל כולו עבורכם.

בחרו באנשים הנכונים

תצוגה לתערוכות זה לא דבר שכל אחד יכול לעשות. האדם אותו אתם בוחרים מוכרח להיות כמובן מתוך החברה או העסק ולהכיר את המוצר טוב מאוד, אך הוא גם צריך להיות פרזנטור, בנאדם כריזמטי וסוחף. אל תטעו, לא מדובר ב"מראה ייצוגי" ומותר לבן אדם להיות גם מכוער. אך חשוב שידע לדבר ולהציג כמו שצריך וכמובן לסחוף ולעניין אנשים, על מנת לא להרדים את הקהל.

תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה חזי קד"מ - שירות מקיף למציגים בתערוכות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב